torsdag 10 december 2009

Anna Anka & Peter Bondesson= SANT?

Nästan hänt i Värmdö
Efter det att jag och några andra skrivit en debattartikel om Peter Bondesson i Nacka VärmdöPosten försöker nu ett antal ledande Allianspolitiker tysta oss.



Efter ett samtal från Hollywood ser jag att det finns en ny och hittills okänd förklaring till upprördheten över debattartikeln.

Man är oroliga för om årets mediehändelse går om intet.
Nacka Värmdö Posten planerar nämligen en artikelserie fram till jul som är kallad Annas och Peters julförberedelser. Evelina Stucki på Nacka Värmdö Posten har inte velat kommentera uppgifterna.

Skälet till att man för samman detta par är att de båda har förmågan att uttrycka sig så att man förlorar hakan. Det är många som tror att föra dessa två samman kan ge effekten: 1+1=3.

Samtidigt kan man inte bortse från att Bondesson och den numera tidigare äkta mannen Anka liknar varandra. Kanske finns det till och med tycke där?

Är inte denna Anka en äkta Kalkon så vet jag inte?

2 kommentarer:

Anna sa...

Stefan,
jag trodde aldrig jag skulle sluta skratta. :-)

Anna

Stefan Mårtensson sa...

Tack Anna

Stefan